اپراتور سوم در جهت توسعه دولت الکترونیکی

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته و در حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و رفاه و تامین اجتماعی پروانه راه اندازی و بهره برداری اپراتور سوم تلفن همراه به شرکت سرمایه گذاری تامین تله کام واگذار شد.مهندس رضا تقی پور در این مراسم …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته و در حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و رفاه و تامین اجتماعی پروانه راه اندازی و بهره برداری اپراتور سوم تلفن همراه به شرکت سرمایه گذاری تامین تله کام واگذار شد.
مهندس رضا تقی پور در این مراسم گفت: امیدواریم اعطای پروانه راه اندازی نسل سوم تلفن همراه گام دیگری برای توسعه ارتباطات سیار کشور باشد.
وی افزود: این شبکه امکانات گسترده ای را در حوزه خدمات ارزش افزوده در بحث ارتباطات داده و ارتباطات سیار در اختیار مشترکان قرار خواهد داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد با راه اندازی این شبکه امیدواریم مردم کشورمان بتوانند در سال جاری از سیمکارتهای این اپراتور استفاده کنند.
بر اساس این گزارش صادق محصولی وزیر رفاه و تامین اجتماعی نیز در این مراسم با بیان اینکه این شبکه می تواند موجب بسط و گسترش دولت الکترونیکی شود گفت: به جمعیت ۳۰ میلیونی تحت پوشش تامین اجتماعی تبریک می گویم که با گام بلند شرکت سرمایه گذاری تامین تله کام امکان حضور در عرصه ارتباطی کشور برای این مجموعه فراهم شده است.
وی خاطر نشان کرد امیدواریم در سال همت مضاعف مردم کشورمان بتوانند از خدمات این اپراتور بهره مند شوند. 
۱۱۷/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا