نماد مخابرات ظرف چند روز آینده باز می‌شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، معاون سازمان بورس – روز گذشته به ایسنا گفت که صورت‌های مالی شرکت‌های تابعه مخابرات دریافت شده ولی تاکنون صورت‌های مالی شرکت اصلی به سازمان بورس ارائه نشده است که به محض دریافت این صورت‌ها نماد شرکت بازگشایی می‌شود و اگر مشکلی در صورت‌های مالی وجود نداشته باشد …

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، معاون سازمان بورس – روز گذشته به ایسنا گفت که صورت‌های مالی شرکت‌های تابعه مخابرات دریافت شده ولی تاکنون صورت‌های مالی شرکت اصلی به سازمان بورس ارائه نشده است که به محض دریافت این صورت‌ها نماد شرکت بازگشایی می‌شود و اگر مشکلی در صورت‌های مالی وجود نداشته باشد نماد مخابرات ظرف چند روز آینده بازگشایی خواهد شد.

در حالی که به گفته سیدعلی حسینی تاکنون اطلاعاتی درخصوص تعدیل مثبت این شرکت به سازمان بورس ارائه نشده است، صابر فیضی – مدیر عامل شرکت مخابرات ایران – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات ایسنا گفت: اطلاعات درخواستی بورس را چهارشنبه هفته گذشته ارائه دادیم.

وی با بیان این که قیمت هر سهم در زمان بسته شدن نماد، ۲۱۲ تومان بود تصریح کرد: بعد از بررسی و اعلام نظر بورس زمان باز شدن نماد مشخص می‌شود.

به گزارش ایسنا در اولین دقایق معاملاتی ۱۸ فروردین‌ماه، نماد شرکت مخابرات ایران که در پرش شاخص نقش اساسی ایفا کرده بود، به دلیل تعدیل عایدی متوقف شد تا اطلاعات لازم را به سازمان بورس ارائه کند که این نماد تا کنون متوقف است و پیش‌بینی می‌شود بازگشایی آن تاثیر بسیار زیادی در جهش شاخص بورس ایفا کند.

آخرین قیمت معامله شده سهام مخابرات پیش از بسته شدن نماد ۲۱۲۰ ریال بود. بهای هر سهم آن نیز در زمان ورود به تالار شیشه‌ای ۱۵۰۰ ریال بود.

همچنین علی صحرایی – مدیر و ناظر بازار- در گفت‌وگو با ایسنا درباره دلایل توقف نماد مخابرات گفته بود: شرکت مخابرات برخی اطلاعات را به سازمان بورس ارائه کرده است که سازمان در حال بررسی اطلاعات بوده و به دلیل آثار مالی با اهمیت اطلاعات، نماد این شرکت متوقف شد.

وی با بیان اینکه بعد از دریافت اطلاعات کامل و گزارش‌های شرکت‌های تابعه، نماد این شرکت باز می‌شود، تاکید کرده بود: توقف نماد مخابرات هیچ ربطی به شاخص بورس ندارد و به دلیل تعدیل عایدی و ارائه اطلاعات متوقف شده است.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا