عبدی:اخباری ستاره تراکتور بود

بهادر عبدی در مورد کسب تساوی مقابل تراکتورسازی در یادگار امام تبریز گفت: خدا را شکر امسال در کل از لحاظ تاکتیکی بهتر از سال های پیش عمل می کنیم. همین که امسال در استرس سقوط نیستیم می توانیم راحت کار کنیم خودش خیلی خوب است. آقای کاظمی واقعا به ما کمک کرده در تمرینات …

بهادر عبدی در مورد کسب تساوی مقابل تراکتورسازی در یادگار امام تبریز گفت: خدا را شکر امسال در کل از لحاظ تاکتیکی بهتر از سال های پیش عمل می کنیم. همین که امسال در استرس سقوط نیستیم می توانیم راحت کار کنیم خودش خیلی خوب است. آقای کاظمی واقعا به ما کمک کرده در تمرینات کارهای تاکتیکی را مرور می کنیم. خدا را شکر هفته به هفته بهتر می شویم. به شخصه به امسال خیلی امیدوار هستم و به نظرم از آن سال هایی است که بهترین فصل راه آهن رقم می خورد.

او در مورد نمایش خوبشان مقابل تراکتورسازی ادامه داد: هر کسی که این بازی را دیده بود از نمایش فوق العاده راه آهن شگفت زده شده بود. فکر نمی کنم هیچ تیمی تا به الان تراکتور را آنگونه تحت فشار قرار داده باشد، شاید از لحاظ نفرات نتوانستیم تیم را خیلی خوب جمع کنیم ولی حداقلش این است که زیبا بازی می کنیم و از لحاظ بازی زیبا تیم سوم جدول هستیم. ما توانستیم تراکتور را که مهمترین قدرتش در تبریز سکوها هستند مغلوب بازی خوبمان کنیم. ما واقعا شجاع بازی کردیم و مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ به تساوی رسیدیم. به نظر من جا دارد اخباری را با موقعیت هایی که گرفت، بهترین بازیکن هفته انتخاب کرد چون او تراکتور را از شکست ۴ بر یک مقابل ما نجات داد.

این بازیکن در مورد دلیل رفتنش سمت نیمکت تراکتورسازی قبل از این دیدار اینگونه بیان کرد: من رفتم تا با میرهانی هاشمی خوش و بش کنم زیرا دو سال خیلی خوب را در کنار هم بودیم.

عبدی در پایان افزود: من این را متوجه شدم که بازی راحتی نداریم. وقتی سیاه جامگان نفت تهران را شکست می دهد و استقلال خوزستان ۲ ـ صفر از فولاد جلو می افتد یعنی اینکه تیم های دیگر خوب است و شروع بازی ها نشان دهنده این است که یکی از لیگ های خوب چند سال اخیر را شاهد هستیم. انشاالله که در بازی با صبا امتیاز بگیریم. ما باید سعی کنیم تمام بازی های خانگی مان را ببریم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا