قهرمانی پایان ناکامی‌های فوتسال ایران در آسیا

به نقل از مهر، وحید شمسایی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از قهرمانی تیمش در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قهرمانی امشب نتیجه زحمت های یک مجموعه بود، از مدیریت باشگاه گرفته تا بازیکنان که امشب تلاش بسیار زیادی داشتند. وی در ادامه افزود: اصفهان برای من همیشه خوش یمن …

به نقل از مهر، وحید شمسایی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از قهرمانی تیمش در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قهرمانی امشب نتیجه زحمت های یک مجموعه بود، از مدیریت باشگاه گرفته تا بازیکنان که امشب تلاش بسیار زیادی داشتند.

وی در ادامه افزود: اصفهان برای من همیشه خوش یمن بوده، اولین سال برگزاری رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا، با فولاد ماهان و امسال با تاسیسات دریایی توانستیم قهرمانی را بدست آوریم، هر دوسال هم توانستم هم بهترین بازیکن وهم آقای گل شوم.از مردم خونگرم اصفهان تشکر می کنم، با اینکه امروز دربی اصفهان بود به سالن آمدند و از ما حمایت کردند.

بازیکن تیم فوتبال تاسیسات دریایی خاطر نشان کرد: خوشحالم که امروز روز پایان ناکامی های فوتسال ایران است و از امروز باید بیشتر مراقب باشیم چون خطر بیخ گوش فوتسال ما است.

وحید شمسایی در پاسخ به این سوال که چه زمان قصد خداحافظی از میادین را دارد، تصریح کرد: امروز بعد از بازی استخاره کردم تا اگر خوب آمد بازی کردن را کنار بگذارم، اما صبر آمد، پس فعلا صبر می کنم تا ببینم در روزهای آتی چه اتفاقی می افتد.

آقای گل رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا با اشاره به قهرمانی با تیم فولاد ماهان و اینکه بعد از آن قهرمانی در جام باشگاه های آسیا گفته بود هنوز هم مثل یک جوان بیست ساله سرحالم و عطش جام گرفتن دارم، بیان کرد: دیگر مثل یک جوان بیست ساله نیستم، واقعا خسته شدم، روز های سختی را با بی معرفتی ها می گذرانم. آدم هایی در کشور های خودمان علیه خودمان کار می کنند، این دردآور است که برخی ها زیر پرچم کشور خودمان برای غریبه ها سینه می‌زنند.

وی در پایان به حالت طنز گفت: به قول دوست خوبم جواد رضویان این جام واس ماس، واقعا واس ماس.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا