ابراهیمی: صبا دوباره یک تیم بزرگ است

 ابوالفضل ابراهیمی در مورد شرایط صبای قم گفت: همه چیز با آمدن علی آقا خوب است و بازیکنان جدیدی هم که همگی خوب هستند. انشاالله که روند رو به رشدی داشته باشیم. درست است که کمی دیر شروع کرده ایم و بر سر مساله انتقال وقت ما گرفته شد اما بچه ها تلاش می کنند …

 ابوالفضل ابراهیمی در مورد شرایط صبای قم گفت: همه چیز با آمدن علی آقا خوب است و بازیکنان جدیدی هم که همگی خوب هستند. انشاالله که روند رو به رشدی داشته باشیم. درست است که کمی دیر شروع کرده ایم و بر سر مساله انتقال وقت ما گرفته شد اما بچه ها تلاش می کنند که این زمان از دست رفته را جبران کنند، خدا هم مطمئنا کمک مان می کند.

این بازیکن در مورد کار کردن زیرنظردایی نظرش را اینگونه بیان کرد: واقعا خیلی خوشحالم که زیرنظر آقای دایی کار می کنم. علی دایی اسطوره فوتبال ایران است و آرزوی هر کسی است که زیرنظر ایشان کار کند.

بازیکن صبای قم در مورد دیدار با استقلال اهواز در هفته ابتدایی لیگ نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی اول همیشه سخت است زیرا تیم ها هنوز شرایط ایده آل خود را پیدا نکرده اند. اما به محض اینکه به بازی دوم برسیم همه چیز بهتر می شود.

ابراهیمی در مورد اینکه در طول این مدت دریافتی داشته اند یا خیر گفت: راستش نه دریافتی نداشته ایم اما آقای موسوی که تیم را خریده است، قول داده که کمبودها را جبران کند علی آقا هم پشت بازیکنان است.

وی در پایان افزود: تمام بچه های صبا تلاش می کنند تا امسال بتوانیم رتبه قابل قبولی داشته باشیم. زحمت می کشیم تا به رده های بالای جدول برسیم. خدا را شکر بازیکنان بزرگی مثل بیک زاده، صادقی، حقیقی و … به ما اضافه شده اند و امسال تیم خیلی خوبی داریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا