ستاره گلادباخ: بخاطر تعهدم به بایرن نرفتم

به گزارش “ورزش سه”، گرانیت ژاکا سه سال است که در بوندس لیگا بازی می‌کند و از عضویت در تیم بروسیا مونشن‌گلادباخ کاملا احساس رضایت دارد. این ملی‌پوش سوئیسی در گلادباخ تبدیل به یکی از موثرترین بازیکنان شده که نقش بسزایی هم در کسب جایگاه سومی جدول فصل گذشته و به دست آوردن سهمیه چمپیونزلیگ …

به گزارش “ورزش سه”، گرانیت ژاکا سه سال است که در بوندس لیگا بازی می‌کند و از عضویت در تیم بروسیا مونشن‌گلادباخ کاملا احساس رضایت دارد.
این ملی‌پوش سوئیسی در گلادباخ تبدیل به یکی از موثرترین بازیکنان شده که نقش بسزایی هم در کسب جایگاه سومی جدول فصل گذشته و به دست آوردن سهمیه چمپیونزلیگ داشت. وی با اذعان به اینکه پیشرفتش را مدیون سرمربی تیمش است، به “بیلد” گفت:” کاری که لوسین فاور و مدیرمان آقای مکس ابرل با تیم کرده‌اند، برای من بی‌نظیر و در بالاترین سطح جهانی است.”
ژاکا که فصل قبل قراردادش را تا سال ۲۰۱۹ تمدید کرد، در بازار نقل و انتقالات علاقه‌مندان بسیاری داشت، از جمله بایرن مونیخ که برای جذب وی به طور جدی قدم جلو گذاشته بودند. اما او به باواریایی‌ها جواب رد داد و در توضیح آن افزود:” مسلما علاقه‌مندی آنها باعث افتخار من است اما حتی نمی‌خواستم درموردش فکر کنم. من قراردادم با گلادباخ را در زمستان تا سال ۲۰۱۹ تمدید نکردم که شش ماه بعد زیر آن بزنم.”
با این حال این بازیکن که تازه وارد ۲۲ سالگی خود شده است، احتمال رفتن به تیم‌های دیگر در آینده دور را مردود ندانست و گفت:” گلادباخ برای من یک باشگاه عالی به شمار می‌رود اما باشگاه‌های عالی‌تری هم هستند که شاید یک زمانی قدم بعدی‌ام را با رفتن به سمت آنها بردارم.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا