۵ ایستگاه تلفن همراه در استان کرمان به بهره‌برداری رسید

علیرضا مهدوی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در راستای توسعه شبکه تلفن همراه در سطح استان ایستگاه‌های جدید تلفن همراه در سطح شهرستان کوهبنان نصب و راه‌اندازی و زیر پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه قرار گرفتند.وی افزود: ایستگاه تلفن همراه کیانشهر از توابع شهرستان کوهبنان راه‌اندازی شد، به طوری که با …

علیرضا مهدوی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در راستای توسعه شبکه تلفن همراه در سطح استان ایستگاه‌های جدید تلفن همراه در سطح شهرستان کوهبنان نصب و راه‌اندازی و زیر پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه قرار گرفتند.
وی افزود: ایستگاه تلفن همراه کیانشهر از توابع شهرستان کوهبنان راه‌اندازی شد، به طوری که با راه‌اندازی ایستگاه فوق روستاهای کیانشهر‌، سلمان‌شهر‌، عباس‌آباد به شعاع تقریبا ۲۵ کیلومتر و گستره جمعیتی حدود ۲ هزار نفر و هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال زیر پوشش تلفن همراه قرار گرفتند.
مهدوی تصریح کرد: همچنین ایستگاه تلفن همراه فیدکوئیه از توابع شهرستان کوهبنان راه‌ندازی شد‌، به طوری که با راه‌اندازی ایستگاه فوق روستاهای فیدکوئیه‌، ده‌علی و قسمتی از جاده اصلی کوهبنان – یزد به شعاع تقریبا ۱۵ کیلومتر و گستره جمعیتی هزار و ۵۰۰ نفر و هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال زیر پوشش شبکه تلفن همراه قرار گرفتند.
وی گفت: همچنین در راستای توسعه شبکه تلفن همراه در سطح استان ایستگاه‌های جدید تلفن همراه در سطح شهرستان کهنوج نصب و راه‌اندازی و تحت پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه قرار گرفتند‌.
مهدوی اظهار داشت: ایستگاه تلفن همراه مهروئیه، از توابع شهرستان کهنوج‌ راه‌اندازی شد که با راه‌اندازی ایستگاه فوق روستاهای مهروئیه‌، حسن‌آباد‌، باغ پشمرکی‌، زیارت سرگریچ بچه‌، سعید‌آباد و قسمتی از جاده اصلی فاریاب به شعاع تقریباً ۲۵ کیلومتر و پوشش جمعیتی ۲ هزار نفر با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال زیر پوشش تلفن همراه قرار گرفتند.
وی افزود: ایستگاه تلفن همراه خانه‌های سازمانی شماره دو‌، شهری کهنوج برای پوشش ‌محدوده شهری با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال راه‌اندازی شد.
مهدوی تصریح کرد: ایستگاه تلفن همراه سه راهی زه دو از توابع شهرستان کهنوج به بهره‌برداری رسید که با راه‌اندازی ایستگاه فوق روستاهای نخلستان، رشگورد‌، کوتک، سه راهی زه به شعاع تقریباً ۳۰ کیلومتر و پوشش جمعیتی ۲ هزار و ۴۴۳ نفر و هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال زیر پوشش تلفن همراه قرار گرفتند.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا