گوشی های ارزان قیمت “جی ال ایکس” روانه بازار می شود

“حمید سعیدی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این شرکت تصمیم به تولید گوشی های ارزان قیمت دارد و به همین دلیل بهای تمامی گوشی های تولید شده تا پایان سال ۸۹ زیر ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.وی افزود: با شرایط فعلی اقتصادی و استقبال مردم از گوشی های ارزان …

“حمید سعیدی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این شرکت تصمیم به تولید گوشی های ارزان قیمت دارد و به همین دلیل بهای تمامی گوشی های تولید شده تا پایان سال ۸۹ زیر ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.
وی افزود: با شرایط فعلی اقتصادی و استقبال مردم از گوشی های ارزان قیمت پیش بینی می شود گوشی های فوق پس از عرضه نهایی در بازار تلفن همراه از استقبال مناسب روبه رو شوند.
وی با اشاره به مشخصات فنی گوشی های جی ال ایکس تصریح کرد: تمامی گوشی های جی ال ایکس  از امکاناتی چون استفاده همزمان از دوسیمکارت، پشتیبانی از کارت حافظه ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA ، قابلیت فیلمبرداری ، پخش موسیقی و بلوتوث برخوردار هستند.
سعیدی ادامه داد: سه مدل گوشی ارزان قیمت “جی ال ایکس” با نام های +۲۶۸۰ ، + X5 و  ELEGANCE  تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری وارد بازار تلفن همراه کشور می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا