۵۰۰ هزار دستگاه گوشی “جی ال ایکس” وارد بازار ایران شد

“حمید سعیدی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این شرکت در سال گذشته ماهانه  به طور میانگین حدود ۱۰۰ هزار دستگاه گوشی هیوندایی تولید کرده که  از این میزان ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی در اختیار مشتریان ایرانی قرار گرفته و سایر گوشی ها به کشور های حاشیه حوزه خلیج فارس …

“حمید سعیدی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این شرکت در سال گذشته ماهانه  به طور میانگین حدود ۱۰۰ هزار دستگاه گوشی هیوندایی تولید کرده که  از این میزان ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی در اختیار مشتریان ایرانی قرار گرفته و سایر گوشی ها به کشور های حاشیه حوزه خلیج فارس صادر شده است.
وی افزود: تمامی گوشی های تولید شده در سال گذشته با امکانات مناسب و هزینه پایین در بازار تلفن همراه عرضه شده است.
مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند تعرفه فعلی SKD و CKD برای تولید گوشی مناسب ارزیابی کرد و گفت: میزان تعرفه فعلی چهار و ۱۰ درصد برای CKD و SKD برای تولید گوشی مناسب به دلیل اینکه این شرکت می تواند با این میزان به تولید این کالای ارتباطی ادامه دهد.
“حمید سعیدی” ادامه داد: گوشی های “جی ال ایکس” به صورت کامل در ایران تولید می شود و واردات لوازم جانبی این گوشی مربوط به مونتاژی بودن این گوشی ها نمی شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی گوشی های ساخت این شرکت با قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود که از امکاناتی همچون استفاده همزمان از دوسیمکارت، حافظه بالا ،دوربین و صفحه نمایش رنگی تعبیه شده است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا