مردم برای خرید آیپد اپل صف کشیدند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، یکی از کسانی که مقابل فروشگاه اپل در انتظار عرضه آیپد ایستاده بود، هنگام عرضه آیفون هم اولین فردی بود که آیفون را خریداری کرد و ظاهرا این بار هم اولین کسی بوده که توانست آیپد اپل را در نیویورک خریداری کند.اپل آی‌پد را به‌عنوان رایانه …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، یکی از کسانی که مقابل فروشگاه اپل در انتظار عرضه آیپد ایستاده بود، هنگام عرضه آیفون هم اولین فردی بود که آیفون را خریداری کرد و ظاهرا این بار هم اولین کسی بوده که توانست آیپد اپل را در نیویورک خریداری کند.
اپل آی‌پد را به‌عنوان رایانه قابل حمل سبک وزن نوآورانه‌ای توصیف کرده که ترکیبی از بهترین امکانات تلفن هوشمند و لپ‌تاپ است. صفحه ۹.۷ اینچی لمسی این تبلت شبیه یک آیفون بسیار بزرگ است و با سیستم عامل مشابه کار می‌کند.
قیمت‌های این دستگاه از ۴۹۹ دلار برای مدل مجهز به وای فای شروع می‌شود و به ۸۰۰ دلار برای مدل مجهز به اتصال نسل سوم می‌رسد. در زمان رونمایی در اوایل سال جاری استقبال‌های متفاوتی از آن صورت گرفت. اما پیش‌بینی می‌شود فروش آن تا پایان سال از سه میلیون دستگاه فراتر رود.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا