لمسی ها راضی کننده ترین گوشی ها

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل بورن، بر اساس گزارش J.D.Power&Associates در میان گوشی های هوشمند و معمولی کاربران گوشی های مجهز به صفحه نمایش لمسی بیشترین میزان رضایت را دارند. از هر یک هزار کاربر گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش لمسی، ۷۷۱ نفر از گوشی خود رضایت داشته اند. رضایت کاربران …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل بورن، بر اساس گزارش J.D.Power&Associates در میان گوشی های هوشمند و معمولی کاربران گوشی های مجهز به صفحه نمایش لمسی بیشترین میزان رضایت را دارند. از هر یک هزار کاربر گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش لمسی، ۷۷۱ نفر از گوشی خود رضایت داشته اند. رضایت کاربران گوشی های در رده متوسط مجهز به صفحه نمایش لمسی ۷۵۶ مورد گزارش شده است.
بر اساس این گزارش ۳۰ درصد کاربران گوشی های معمولی از طراحی فیزیکی، ۲۰ درصد از ویژگی ها و ۲۰ درصد از باتری این گوشی ها راضی بوده اند. ۲۶ درصد کاربران گوشی های هوشمند از سهولت عملکرد، ۲۴ درصد از سیستم عامل، ۲۳ درصد از طراحی فیزیکی، ۱۹ درصد از ویژگی ها و ۸ درصد از باتری این گوشی ها راضی بوده اند.
 میان تولید کنندگان گوشی های هوشمند، شرکت اپل با ۸۱۰ امتیاز بالاترین میزان رضایت، شرکتRIM با ۷۴۱  امتیاز، HTC با ۷۲۷ امتیاز، سامسونگ ۷۲۴، نوکیا ۷۲۰ و پالم ۷۱۲ امتیاز، رتبه های برتر را به دست آوردند. میان تولید کنندگان دیگر، ال جی با ۷۲۹ امتیاز بالاترین میزان رضایت را در میان کاربران از گوشی های مجهز به صفحه نمایش لمسی از آن خود کرد. سانیو ۷۱۲، سامسونگ ۷۰۳، کیوسرا ۶۹۳، موتورولا ۶۸۵ ، سونی اریکسون ۶۸۳ و نوکیا ۶۶۷ امتیاز به دست آوردند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا