اعلام قیمت سیمکارت در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در شرایط فعلی که میزان تقاضا نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است، همچنان بهای انواع سیمکارت های دائمی و اعتباری بدون تغییر قیمت در اکثر مناطق تهران خریدوفروش می شود. سیمکارت های اعتباری خانواده همراه اول شامل دو سیمکارت در یک بسته، مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفته و …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در شرایط فعلی که میزان تقاضا نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است، همچنان بهای انواع سیمکارت های دائمی و اعتباری بدون تغییر قیمت در اکثر مناطق تهران خریدوفروش می شود.
سیمکارت های اعتباری خانواده همراه اول شامل دو سیمکارت در یک بسته، مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفته و با بهای ۳۵ هزار تومان در بازار آزاد به فروش می رسد. سیمکارت های اعتباری تالیا و ایرانسل نیز به ترتیب با قیمت ۱۲ و پنج هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول با قیمت حدود ۵۸۰هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” و “۳” و “۴”  به ترتیب به بهای حدود ۵۷۰ ، ۵۴۰و ۳۸۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت ۳۹۰ ، ۳۶۰ ، ۳۱۵ و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
سیم کارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت  ۳۸۰، ۳۲۰، ۲۶۰، ۲۵۵، ۲۴۰ ، ۲۳۵ و ۲۲۰ هزار تومان در سطح بازار سیمکارت تهران به فروش می رسد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا