معرفی گوشی های پرفروش اچ تی سی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، دو مدل گوشی touch viva  و touch2 که به ترتیب به بهای ۲۳۵ و ۴۳۰ هزار تومان در بازار تلفن  همراه فروخته می شود تا کنون مورد  استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفته است. صفحه نمایشtft با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، دو مدل گوشی touch viva  و touch2 که به ترتیب به بهای ۲۳۵ و ۴۳۰ هزار تومان در بازار تلفن  همراه فروخته می شود تا کنون مورد  استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفته است. صفحه نمایشtft با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd از مشخصات فنی گوشی touch viva اچ تی سی به شمار می آید.
گوشی touch2 اچ تی سی دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT 8/2 اینچی، ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و سیستم عامل Microsoft Windows Mobile 6.5 Professional است.
 touch diamond2 این برند نیز با بهای فروش ۵۳۱ هزار تومان به عنوان مدل های خوش فروش این برند در سطح بازار تلفن همراه معرفی شد.
این مدل از امکاناتی چون سیستم عامل microsoft windows mobile 6.1 professional، صفحه نمایش لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم vga، صفحه نمایش tft با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ و حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره می برد.
گوشی touch pro2 این برند که با اسقبال خوب مشتریان روبرو شده است و به بهای ۶۴۴ هزار تومان فروخته می شود دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳.۲ مگاپیکسل دارای فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم vga، حافظه داخلی ۲۸۸ مگابایت و ارتقای آن توسط مموری کارت است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا