تعداد مشترکان تلفن همراه آمریکای لاتین از نیم میلیارد گذشت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز،  بر اساس این گزارش فناوری های GSM-HSPA حدود ۹۰ درصد سهم بازار آمریکای لاتین را با بیش از ۴۶۴ میلیون اتصال تشکیل می دهد.در سال ۲۰۰۹ تعداد مشترکان GSM-HSPA در آمریکای لاتین به ۶۴ میلیون مشترک رسید. این درحالی است که تعداد مشترکان سرویس های G3 ، …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز،  بر اساس این گزارش فناوری های GSM-HSPA حدود ۹۰ درصد سهم بازار آمریکای لاتین را با بیش از ۴۶۴ میلیون اتصال تشکیل می دهد.
در سال ۲۰۰۹ تعداد مشترکان GSM-HSPA در آمریکای لاتین به ۶۴ میلیون مشترک رسید. این درحالی است که تعداد مشترکان سرویس های G3 ، نه میلیون و ۴۰۰هزار نفر گزارش شد. فناوری های GSM  در برزیل هم از رشد پرسرعتی برخوردار شد.
در حالی تعداد مشترکان موبایل در آمریکای لاتین از مرز ۵۰۰ میلیون مشترک گذشت که ضریب نفوذ تلفن همراه در این کشور به ۸۶ درصد رسیده است.
در پایان سال ۲۰۰۹ سرویس های بی سیم پهن باند از مرز ۲۰۰ درصد گذشت و تعداد مشترکان HSPA به ۱۴ میلیون نفر با ۵۲ اپراتور در ۲۴ کشور افزایش یافت.
تعداد مشترکانی که از سرویس های UMTS-HSPA استفاده می کردند، در غرب آمریکای لاتین با رشد ۱۳۶ درصدی به ۶۴ میلیون مشترک رسید.
اپراتورها سرویس های HSPA را که محبوب ترین فناوری پهن باند موبایلی است با ۶۰ شبکه اقتصادی در ۵۴ کشور ارایه می دهند.
به طور کلی در سراسر دنیا تعداد مشترکانی که از سرویس های GSM-HSPA استفاده می کنند به چهار میلیارد و ۱۷ میلیون مشترک رسید که این رقم تقریبا ۸۹ درصد سهم بازار جهانی تلفن همراه را شامل می شود.
امروز بیش از ۴۵۰ میلیون مشترک ۳G UMTS-HSPA وجود دارد که تقریبا ۱۰ درصد فناوری های GSM را در ۳۴۵ شبکه اقتصادی در ۱۳۹ کشور دنیا تشکیل می دهند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا