۳۰ نقطه کور تلفن همراه در شهر اصفهان وجود دارد

“سید فاضل زمانی”روزشنبه در گفتگو با ایرنا افزود:این نقاط به دلایلی مانند نوع ساخت و ساز منطقه یا حذف شدن سایت در حال کار، ایجاد شده است.وی با اشاره به اینکه وجود این نقاط کور باعث ایجاد ضعف در پوشش شبکه تلفن همراه در این مناطق می شود،گفت:لازم است مسوولین و مردم برای رفع این …

“سید فاضل زمانی”روزشنبه در گفتگو با ایرنا افزود:این نقاط به دلایلی مانند نوع ساخت و ساز منطقه یا حذف شدن سایت در حال کار، ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه وجود این نقاط کور باعث ایجاد ضعف در پوشش شبکه تلفن همراه در این مناطق می شود،گفت:لازم است مسوولین و مردم برای رفع این مشکل همکاری بیشتری با مخابرات داشته باشند.
زمانی، نقاط کور موجود در شهر اصفهان را به دو دسته تقسیم کرد و گفت: دسته اول با اولویت بیشتر،نقاطی هستند که آنتن های BTS در آنجا نصب شده است اما به دلایلی تعطیل هستند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان، دسته دوم نقاط کور شهر اصفهان را مناطقی دانست که هنوز شهرداری مجوزی برای نصب آنتن های BTS در آنجا به مخابرات نداده است.
زمانی تاکید کرد: هرگاه سایت BTS تلفن همراه در هر منطقه ای تعطیل شود در شبکه ارتباطات سیار آن منطقه اختلال ایجاد می شود و مشترکان تلفن همراه دچار مشکل می شوند.
به گفته وی، در برخی مواقع نیز مالکین به دلیل فشاری که به آنها وارد می شود اجازه تمدید قرارداد برای سایت BTS را نمی دهند و شرکت مخابرات مجبور به حذف آن سایت از منطقه می شود.
وی یادآور شد: چند نقطه کور تلفن همراه دیگر نیز در تعدادی از جاده های استان و مناطق حفاظت شده محیط زیست وجود دارد که شرکت مخابرات اصفهان در حال پیگیری برای رفع این نقاط است.
به گفته وی،هم اینک حدود دو میلیون شماره تلفن ثابت و دو میلیون و ۷۸۰ هزار سیم کارت تلفن همراه اول در استان اصفهان فعال است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا