معرفی گوشی های پرفروش ال جی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی BL20 ال جی که به تازگی وارد بازار تلفن همراه شده است با قیمت ۲۸۶ هزار تومان در بازار تلفن همراه فروخته می شود توانسته مورد  تقاضای مشتریان قرار گیرد.صفحه نمایش TFT …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی BL20 ال جی که به تازگی وارد بازار تلفن همراه شده است با قیمت ۲۸۶ هزار تومان در بازار تلفن همراه فروخته می شود توانسته مورد  تقاضای مشتریان قرار گیرد.
صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD تا ۳۲ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی BL20 به شمار می آید.
گوشی kf350 ال جی با قیمت فروش ۱۵۲ هزار تومان نیز توانسته مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و در جایگاه سوم پرفروش ترین های این برند قرار گیرد.
گوشی  GC900 Viewty Smartکه از صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی و ارتقا حافظ داخلی توسط مموری کارت بهره می برد  با قیمت ۴۱۸ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
 KC910 از دیگر گوشی های این برند به شمار می آید که با بهای فروش ۳۰۳ هزار تومانی از ویژگی های نظیر صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ ، دوربین هشت مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی بهره می برد.
گوشی  KP100، KS360 و GB190 از دیگر مدل های این برند است که بهای فروش ۳۱ ، ۱۴۲ و ۶۳  هزار تومان توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا