معرفی گوشی های پرفروش در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی E52 نوکیا که با قیمت ۳۰۵ هزار تومان به فروش رسید توانست مورد تقاضای بیشتر مشتریان طی هفته ای که گذشت قرار گیرد.این مدل نوکیا از امکاناتی همچون صفحه نمایش …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی E52 نوکیا که با قیمت ۳۰۵ هزار تومان به فروش رسید توانست مورد تقاضای بیشتر مشتریان طی هفته ای که گذشت قرار گیرد.
این مدل نوکیا از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی به همراه دوربین دوم بهره می برد.
گوشی ۵۸۰۰ نوکیا که از چندی پیش مورد تقاضای علاقمندان به این برند قرار گرفته با قیمت فروش ۳۰۰هزار تومان همچنان پرفروش است.
این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و حافظه بالا بهره می برد.
گوشی N97 از دیگر مدل های این برند است که با بهای فروش ۵۰۵ هزار تومانی توانست در هفته ای که گذشت از فروش خوبی برخوردار شود.
گوشی های  S500، G700 و T715 سونی اریکسون به ترتیب به بهای ۱۱۹ ، ۱۶۴ و ۱۹۲ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت به عنوان گوشی های پرفروش معرفی شدند.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۴مگابایتی قابل ارتقا با مموری کارت از مشخصات فنی گوشی S500، و صفحه نمایش لمسی TFT ، حافظه ۱۶۰ مگابایتی قابل ارتقا تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، از ویژگی های اصلی گوشی G700به شمار می آید.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی قابل ارتقا تا ۱۶ گیگابایت و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ از مشخصات فنی گوشی T715 سونی اریکسون است.
 دو مدل گوشی GC900 Viewty Smart و KC550 ال جی که درلیست گوشی های خوش فروش این برند قرار گرفته است به ترتیب به بهای ۴۰۷و ۱۷۳ هزار تومان به فروش رسید.
گوشی GC900 Viewty Smart از صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی و ارتقا حافظ داخلی توسط مموری کارت بهره می برد.
صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی های گوشی KC550 ال جی به شمار می آید.
گوشی F480 و B3210 سامسونگ نیز که به بهای ۲۳۶ و ۱۴۶ هزارتومان فروخته می شود نیز درلیست پرفروش ترین های هفته گذشته قرار گرفت.
فروشندگان گوشی های اچ تی سی مدل TOUCH VIVIA این برند را با قیمت ۲۴۸ هزار تومان به عنوان مدل خوش فروش این برند طی هفته ای که گذشت معرفی کردند.
صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی این گوشی به شمار می آید.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا