ال جی امسال چه در آستین دارد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، شرکت ال جی که  اکنون جایگاه سوم را در میان تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه در سراسر دنیا دارد، اعلام کرد سال جاری میلادی قصد دارد از پلتفورم های اندرویید و ویندوز موبایل ۷ در تولید گوشی های جدیدش بهره ببرد. برخلاف سامسونگ این شرکت کره ای …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، شرکت ال جی که  اکنون جایگاه سوم را در میان تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه در سراسر دنیا دارد، اعلام کرد سال جاری میلادی قصد دارد از پلتفورم های اندرویید و ویندوز موبایل ۷ در تولید گوشی های جدیدش بهره ببرد. برخلاف سامسونگ این شرکت کره ای اقدام به تولید سیستم عامل با برند خود نکرده است.
اسکات آهن، مدیر بخش دستگاه های تلفن همراه ال جی اعلام کرد با توجه به اینکه تعداد زیادی پلتفورم راهی بازار شده هیچ شرکتی نمی توانند از تمامی پلتفورم ها در تولید گوشی هایش استفاده کند. وی پیش بینی کرد تا چند سال آینده بازار پلتفورم های تلفن همراه به سه مدل محدود شود.
 ال جی قصد دارد سهمش را در بازار تلفن همراه ارتقا دهد و تعداد بیشتری گوشی هوشمند راهی بازار کند.
 گوشی هایی که از سیستم عامل ویندوز موبایل مایکروسافت پشتیبانی می کنند، از قیمت بیشتری نسبت به گوشی های اندروییدی با بخش سخت افزاری مشابه برخوردارند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا