قاب ضد اشعه‌ تلفن همراه

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اسلش فون، برای کاهش اشعه های مضر تلفن همراه  که می تواند بر سلامتی تاثیر بگذارد، قاب های  Pong Research ساخته شد.موسسه تحقیقاتی Pong Research ادعا می کند این قاب میزان اشعه هایی را که مستقیما با سر انسان برخورد می کنند و ممکن است باعث بروز بیماری های مختلف …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اسلش فون، برای کاهش اشعه های مضر تلفن همراه  که می تواند بر سلامتی تاثیر بگذارد، قاب های  Pong Research ساخته شد.
موسسه تحقیقاتی Pong Research ادعا می کند این قاب میزان اشعه هایی را که مستقیما با سر انسان برخورد می کنند و ممکن است باعث بروز بیماری های مختلف شوند کاهش می دهد.
این قاب ها از سیلیکون ساخته شده و حاوی ماژول های PCB است که در یک جلد از جنس پلاستیک تعبیه شده و میزان تشعشعات مضر تلفن همراه را کاهش می دهد.
ماژول های فناوری Pong مانند آنتن های داخلی موبایل انرژی رادیو اکتیو را جذب و انرژی خالص را بدون هیچ تغییر شکلی انتقال می دهد.
قاب های Pong Research در رنگ های مشکی و سبز برای گوشی های iPhone 3G , 3GS با قیمت ۶۰ دلار و بری گوشی های ۸۳۰۰, ۸۳۱۰, ۸۳۲۰ و ۸۳۳۰ بلک بری با قیمت ۵۰ دلار عرضه شده است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا