بهره‌برداری از ۲۰۰ پروژه مخابراتی در مازندران

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با بیان اینکه در دهه فجر امسال بیش از ۲۰۰ پروژه مخابراتی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در واگذاری تلفن ثابت و همراه دایمی نیز به روز هستیم.به گزارش ایلنا، عباسپور از ارائه پورت‌های پرسرعت خانگی توسط شرکت مخابرات مازندران خبر داد و گفت: هر سازمان و یا ارگانی که خواهان پورت‌های …

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با بیان اینکه در دهه فجر امسال بیش از ۲۰۰ پروژه مخابراتی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در واگذاری تلفن ثابت و همراه دایمی نیز به روز هستیم.
به گزارش ایلنا، عباسپور از ارائه پورت‌های پرسرعت خانگی توسط شرکت مخابرات مازندران خبر داد و گفت: هر سازمان و یا ارگانی که خواهان پورت‌های پرسرعت باشد، شرکت مخابرات مازندران برای واگذاری این پورت‌ها آمادگی کامل دارد.
وی افزود: بعد از به روز شدن تمام مراکز تلفن‌های ثابت فعالیت‌های شرکت مخابرات مازندران در دو بخش توسعه سخت افزاری سیستم و شبکه‌های مخابراتی و توسعه فیزیکی و انتقال خدمات اولیه خلاصه شده است.
وی تصریح کرد: همچنین ۱۰۰ مرکز مخابراتی دیتا آماده واگذاری پورت‌های پرسرعت هستند.
عباسپور فیبر نوری را مهم‌ترین زیرساخت دنیای جدید مجازی برشمرد و افزود: استان مازندران با ۵ هزار و ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در حال ارائه خدمات به مردم مازندران است.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران بیان داشت: در طرح جامع مشترکان استان مازندران، ۵۷ دفاتر مخابراتی با ۸۰۰ هزار شماره زیرساخت طرح جامع مشترکان تا هفته ارتباطات سال آینده آماده ارائه خدمات مطلوب به مردم مازندران می‌شود.
عباسپور افزود: ۲۱۹ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان در استان مازندران افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
عباسپور در پایان با اشاره به این که ۷۲۰ مرکز تلفن ثابت در استان مازندران مشغول به کار است، تصریح کرد: حدود یک میلیون و ۳۶۰ هزار تلفن ثابت با ضریب نفوذ ۷/۴۵ درصد و یک میلیون و ۳۱۰ هزار تلفن همراه و دائمی با ضریب نفوذ ۴۲ درصد در استان مازندران فعال است.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا