رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در بزرگراه های تهران تا پایان امسال

مجید مختارنیا در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه همراه اول در فاز دوم پروژه بهینه سازی شبکه تهران ، رفع مشکلات پوششی را در دستور کار دارد ، اظهار داشت: رفع مشکل بزرگراه ها در این فاز دیده شده و تا پایان اسفندماه انجام می شود.وی با بیان اینکه در سه …

مجید مختارنیا در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه همراه اول در فاز دوم پروژه بهینه سازی شبکه تهران ، رفع مشکلات پوششی را در دستور کار دارد ، اظهار داشت: رفع مشکل بزرگراه ها در این فاز دیده شده و تا پایان اسفندماه انجام می شود.
وی با بیان اینکه در سه سال گذشته یکی از محورهای مورد توجه همراه اول، کیفیت بود، گفت: عمده تمرکز ما مباحث کیفیتی است. به صورت هفتگی جلسات مستمری در این زمینه داریم و فازهای بهینه سازی در دستور کار قرار گرفته است.
مختارنیا همچنین از تکمیل پوشش شبکه همراه اول در مترو تهران تا پایان امسال خبر داد و گفت: پوشش همراه اول داخل متروی تهران تکمیل نیست و در ایستگاه های جدید با قطعی مکالمه روبرو هستیم . تکمیل پوشش شبکه در ایستگاه های جدید مترو از دیگر برنامه های همراه اول است که تا پایان امسال به اتمام می رسد.
به گزارش موبنا برای بهینه سازی شبکه همراه اول در شهر تهران دو پروژه تعریف شده است . اولین پروژه، بهینه سازی شبکه همراه اول از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و پایان شهریورماه امسال به اتمام رسید. فاز دوم بهینه سازی این شبکه از هفته اول مهرماه امسال شروع شده و تا پایان اسفندماه به اتمام می رسد. طراحی مجدد شبکه همراه اول ، رفع سایت های اورشوت و بازنگری طراحی فرکانس تهران از جمله اقداماتی بود که در فاز اول این پروژه انجام شد. طبق آخرین آمار همراه اول حدود ۳۵ میلیون مشترک دائمی و اعتباری دارد که کمتر از یک سوم آنها در تهران است.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا