رشد ۴.۶ درصدی هزینه‌های IT در سال جاری

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با این که این رشد متوسط است اما بهبود مورد نیاز را نسبت به سال گذشته میلادی نشان می‌دهد که هزینه‌های صرف شده برای IT در طی آن نسبت به سال قبلی ۴.۶ درصد کاهش یافتند.بنا بر این گزارش، پیش‌بینی می‌شود تمامی بخش‌های بزرگ بازار IT …

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با این که این رشد متوسط است اما بهبود مورد نیاز را نسبت به سال گذشته میلادی نشان می‌دهد که هزینه‌های صرف شده برای IT در طی آن نسبت به سال قبلی ۴.۶ درصد کاهش یافتند.
بنا بر این گزارش، پیش‌بینی می‌شود تمامی بخش‌های بزرگ بازار IT از جمله سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات فن‌آوری اطلاعات و مخابرات رشد درآمد داشته باشند.
پیش‌بینی اخیر بالاتر از پیش‌بینی قبلی گارتنر است که اعلام کرده بود انتظار ندارد هزینه‌های صرف شده برای IT تا قبل از سال ۲۰۱۱ به سطح سال ۲۰۰۸ برسند.
بهبود در بازارهای نوظهور جهان نیز به صورت رشد کوتاه‌مدت و بلندمدت صورت خواهد گرفت. طبق پیش‌بینی گارتنر برای سال ۲۰۱۰، این هزینه‌ها در آمریکای لاتین ۹.۳ درصد، در خاورمیانه و آفریقا ۷.۷ درصد و در کشورهای آسیا اقیانوسیه هفت درصد افزایش می‌یابد، در حالیکه رشد مذکور در سایر مناطق به تدریج خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا