زیرساخت‌های مخابراتی کردستان توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل نجار در دیدار با وزیر فناوری و ارتباطات در مورد برنامه توسعه بخش زیر ساخت‌های مخابراتی استان اظهار داشت: با توجه به تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات رشد زیر ساخت‌های مخابراتی استان در اولویت برنامه‌های توسعه قرار می‌گیرد.وی با بیان اینکه …

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل نجار در دیدار با وزیر فناوری و ارتباطات در مورد برنامه توسعه بخش زیر ساخت‌های مخابراتی استان اظهار داشت: با توجه به تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات رشد زیر ساخت‌های مخابراتی استان در اولویت برنامه‌های توسعه قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه امروزه و در برنامه‌های توسعه اقتصادی کشورهای جهان توجه به گسترش زیر بناهای فناوری و ارتباطات از اهمیت فراوانی برخودار است، ادامه داد: این امر مهم در کشور ما نیز باید به طور جدی پیگیری شود.
نجار با تاکید بر اینکه در چند سال اخیر استان نیز با توجه به نیاز آحاد مردم به خدمات مخابراتی رشد چشمگیری داشته است، ادامه داد: خوشبختانه با تلاش و توجه مسئولان مردم شریف استان از امکانات زیربنایی مخابراتی همسو با دیگر نقاط کشور بهره‌مند شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل گستردگی خدمات ارائه شده از سوی شرکت مخابرات در سطح استان در حال حاضر با تلاش کارکنان این شرکت بیشتر شهرها و روستاهای استان از خدمات مخابراتی نظیر راه‌اندازی دفاتر مخابراتی، نصب تلفن ثابت به ویژه در شبکه تلفن همراه مردم این استان از وضعیت خوبی برخوردار هستند.
استاندار کردستان با اشاره به خدمات ارزنده و قابل توجه دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد، گفت: در دولت‌های نهم و دهم رشد بخش زیر ساخت‌های مخابرات برابر با طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
نجار افزود: در چند سال اخیر با سرمایه‌گذاری که در بخش مخابراتی استان به انجام رسیده است بدون شک در آینده شاهد توسعه بیشتر این بخش در همه نقاط استان هستیم.
وی در پایان با بیان اینکه دولت دهم و عدالت گستر همه تلاش خود را معطوف رشد بخش رفاهی و خدماتی کشور کرده است، تصریح کرد: استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته مخابراتی در رشد و توسعه اقتصادی کشور تاثیر بسزایی دارد.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا