کورارا با عنوان Vivaz به بازار می آید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، Vivaz دومین گوشی مجهز به صفحه نمایش لمسی سونی اریکسون است که از سیستم عامل سیمبیان پشتیبانی می کند.این گوشی که قبلا به طور نیمه رسمی با عنوان Kurara معرفی شده بود، اکنون با نام Vivaz راهی بازار می شود. Vivaz از سیستم عامل …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، Vivaz دومین گوشی مجهز به صفحه نمایش لمسی سونی اریکسون است که از سیستم عامل سیمبیان پشتیبانی می کند.
این گوشی که قبلا به طور نیمه رسمی با عنوان Kurara معرفی شده بود، اکنون با نام Vivaz راهی بازار می شود. Vivaz از سیستم عامل سری S60 سمبیان پشتیبانی می کند و دارای دوربین هشت مگاپیکسلی با زوم خودکار و قابلیت ضبط ویدیو است. صفحه نمایش گوشی ۳.۲ اینچی لمسی با وضوح تصویر۳۶۰×۶۴۰ پیکسل و پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ است و از پردازنده ۷۲۰ مگاهرتزی برخوردار است.
پشتیبانی از اتصالات USB، Wi-Fi، GPS ، چهار باند شبکه GSM/GPRS/EDGE و ۳G با HSDPA، امکان پخش موسیقی، جک صوتی ۳.۵ میلی متری و رادیو FM از دیگر امکانات این گوشی است. حافظه داخلی این گوشی ۷۵ مگابایت است. داخل بسته بندی گوشی اسلات کارت microSD هشت گیگابایتی قرار داده شده است.
انتظار می رود این گوشی تا پیش از پایان فصل زمستان راهی بازار شود. درباره قیمت آن هنوز اطلاعی داده نشده است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا