معرفی گوشی های پرفروش نوکیا در بازار امروز تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی ۶۷۱۰ Navigator  نوکیا با بهای فروش ۳۴۰ هزار تومانی توانست از فروش بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود. این گوشی از دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی ۶۷۱۰ Navigator  نوکیا با بهای فروش ۳۴۰ هزار تومانی توانست از فروش بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود. این گوشی از دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت  بهره می برد.
گوشی ۳۱۲۰ کلاسیک این برند نیز با قیمت ۱۲۰ هزار تومانی توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد. صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، حافظه داخلی ۲۴ مگابایتی قابل ارتقا با مموری کارت تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از ویژگی های ۳۱۲۰ کلاسیک به شمار می آید.
گوشی های ۵۸۰۰ نوکیا با بهای فروش ۲۷۵ هزار تومان با صفحه نمایش لمسی TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی  توانست در لیست پرفروش ترین های این برند جا بگیرد.
N86 ، N97 نیز از دیگر مدل های این برند با قیمت ۴۱۰  و۵۰۵ هزار تومان در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفتند.مدل های ۱۲۰۲ ، ۱۲۰۳ ، ۱۲۰۹ ، ۱۶۶۲ و ۱۶۸۰ این برند که در لیست گوشی های ارزان قیمت این برند قرار دارند نیز مورد استقبال مشتریان قرار داشتند. مدل های فوق به ترتیب به بهای ۲۹ ، ۲۸ ، ۳۳ ، ۳۳ ، ۴۳ و ۶۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا