یک سال گذشت

با گذشت یک سال از ناکامی نتیجه مزایده اپراتور سوم و با آغاز کار دولت دهم همچنان سرانجام این پروژه نامعلوم است و دراغما به سر می برد. توضیح درباره ساماندهی وضعیت اپراتور سوم از اولین سوالاتی بود که از رضا تقی پور وزیر ارتباطات کابینه دهم پرسیده شد و او بررسی وضعیت این پروژه …

با گذشت یک سال از ناکامی نتیجه مزایده اپراتور سوم و با آغاز کار دولت دهم همچنان سرانجام این پروژه نامعلوم است و دراغما به سر می برد.
توضیح درباره ساماندهی وضعیت اپراتور سوم از اولین سوالاتی بود که از رضا تقی پور وزیر ارتباطات کابینه دهم پرسیده شد و او بررسی وضعیت این پروژه را به عنوان نخستین اولویت های کاری خود اعلام کرد. اما به رغم این وعده ها و پس از گذشت یک سال از اعلام برنده اپراتور سوم، هیچ یک ازمسولان وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات حاضر به پاسخگویی صریح درباره وضعیت  این اپراتور نیستند . برخی سازمان ها و نهادها همچون تامین تله کام خود را برنده این اپراتور دانسته و بازاریابی بین المللی خود را برای یافتن شریک خارجی مناسب در این پروژه آغاز کرده اند. اما سازمان تنظیم مقررات با اظهار بی اطلاعی  به راحتی از کنار این موضوع عبور می کند. 
وضعیت اپراتور سوم که قرار بود سرویس های نسل سوم شبکه تلفن همراه را ارائه دهد، همچنان نامعلوم است. ا کنون که برخی اپراتورهای  تلفن همراه در کشورهای مختلف ارائه سرویس نسل چهارم تلفن همراه را آغاز کرده اند ، همچنان بهره برداری از اپراتور سوم در کشورمان دستخوش مسائل سیاسی ، امنیتی و اجتماعی است. 
استفاده از تلفن همراهی با قابلیت بالا و سرویس  دهی مناسب حق هریک از کاربران تلفن همراه است . متاسفانه تاکنون  کاربران ایرانی از آن بی نصیب مانده اند و مهم تر از آن احترام به حقوق مشترکانی است که دوست دارند در این زمینه اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد.
خوب است پس از گذشت یک سال ، هیات دولت ، مقامات ارشد وزارت ارتباطات ، مسوولان این وزارتخانه و نمایندگان مجلس هرچه زودتر برای ساماندهی وضعیت اپراتور سوم ، چاره ای بیاندیشند.
۱۱۷/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا