مشکل آنتن دهی گیشای تهران تا یک ماه آینده حل می شود

مجید مختارنیا در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به اجرای فاز دوم طرح بهینه سازی شبکه همراه اول که از مهرماه آغاز شده و تا اسفندماه به اتمام می رسد ، اظهار داشت: تمرکز عمده ما در فاز دوم بهینه سازی شبکه ، رفع مشکلات پوششی است . اما نمی توان …

مجید مختارنیا در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به اجرای فاز دوم طرح بهینه سازی شبکه همراه اول که از مهرماه آغاز شده و تا اسفندماه به اتمام می رسد ، اظهار داشت: تمرکز عمده ما در فاز دوم بهینه سازی شبکه ، رفع مشکلات پوششی است . اما نمی توان در مورد تعداد مناطقی که با این مشکل مواجه هستند آمار دقیقی ارائه کرد.
وی با بیان اینکه گاهی اوقات مشکلات پوششی شبکه مربوط به فضاهای داخل ساختمان است ، گفت: به همین دلیل تعداد واقعی مناطقی که ضعف پوشش دارند مشخص نیست اما درایو تست کل شهر تهران در دستور کار قرار دارد به این معنی که تجهیزات را در ماشین نصب کرده و در خیابان ها و کوچه های اصلی و فرعی سطح سیگنال ها را تست و اندازه گیری کرده و نواحی که با عدم پوشش روبرو هستند را پیدا می کنیم.
مختارنیا با بیان اینکه سال گذشته حدود  ۱۶ نقطه در شهر تهران به شدت دچار مشکل پوششی بود ، یادآور شد : از این ۱۶ نقطه تعداد زیادی بهبود پیدا کرده است اما نقاطی مانند گیشا  و خیابان فردوس هنوز این مشلات حل نشده است.
وی ادامه داد: این عدم پوشش دهی بیشتر مربوط به مشکلات تملیک و ممانعت های مردمی است که باعث شده ۸۰ درصد منطقه ای مانند گیشا بدون پوشش شبکه همراه اول باشد. البته این مشکلات با خرید مکانی توسط همراه اول تا حدودی حل شده که امیدواریم تا یک ماه  آینده این مشکلات به کلی رفع شود.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا