پرفروش ترین های سامسونگ در بازار امروز تهران

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی  S7350 Ultra s  سامسونگ که با قیمت ۲۳۶ هزار تومان در بازار به فروش می رسد توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی  S7350 Ultra s  سامسونگ که با قیمت ۲۳۶ هزار تومان در بازار به فروش می رسد توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی های این گوشی به شمار می آید.
گوشی M620 سامسونگ که در لیست گوشی های ارزان قیمت این برند قرار دارد با بهای ۷۶ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.این گوشی دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA است.
گوشی F480 سامسونگ که توانسته مورد خرید اکثر مشتریان قرار گیرد هم اکنون با قیمت ۲۵۹ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، صفحه نمایش لمسی TFT و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD تا هشت گیگابایت از ویژگی های مدل فوق به شمار می آید.
در همین حال مدل S3650 Corby  با قیمت ۱۸۲ هزار تومان در بازار به فروش می رسد توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد.
صفحه نمایش TFT لمسی ، حافظه داخلی ۵۰ مگابایتی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD تا هشت گیگابایت و دوربین دو مگاپیکسلی از ویژگی های این گوشی به شمار می آید.
S7330 و D980 از دیگر مدل های این برند است که با گارانتی غیررسمی با قیمت ۲۴۰ و ۲۶۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
۱۲۹/۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا