اورنج فروشگاه نرم افزاری راه اندازی کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اسلش فون، اورنج پنج هزار نرم افزار، بازی، زنگ و تصویر زمینه برای تلفن همراه در فروشگاه نرم افزاری با پلت فورم های مختلف با امکان دسترسی تعداد زیادی از کاربران در Orange App Shop خود ارایه کرده است.کاربران اورنج می توانند هر کاربرد یا نرم افزاری را بر روی …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اسلش فون، اورنج پنج هزار نرم افزار، بازی، زنگ و تصویر زمینه برای تلفن همراه در فروشگاه نرم افزاری با پلت فورم های مختلف با امکان دسترسی تعداد زیادی از کاربران در Orange App Shop خود ارایه کرده است.
کاربران اورنج می توانند هر کاربرد یا نرم افزاری را بر روی تلفن همراهشان دانلود و خریداری کرده و هزینه آن را با تلفن همراه پرداخت کنند.
با دسترسی به این فروشگاه نرم افزاری کاربران می توانند به بخش سفارشی این سایت مراجعه کرده و به سادگی نرم افزارها را دانلود و مدیریت کنند.
این سرویس در وب سایت Orange App Shop در دسترس است و بیش از یک میلیون کاربر در فرانسه و انگلیس امکان دسترسی به این محتواها را خواهند داشت.
در ماه ژانویه گوشی های ۶۷۰۰ نوکیا، W995 و Yari U100i  سونی اریکسون امکان دسترسی به این فروشگاه نرم افزاری را خواهند داشت و پس از آن گوشی هاییی با برند سامسونگ، ال جی، HTC، موتورولا و گوشی های هوشمند بلک بری امکان دسترسی به این محتواها را خواهند داشت.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا