آسیب‌های ناشی از استفاده نادرست از اینترنت و تلفن همراه بررسی می شود

به گزارش سازمان خبری موبنا در نخستین همایش آسیب‌های ناشی از رسانه های نوظهور، مباحثی با محوریت زمینه‌های استفاده بهینه از اینترنت، مبانی شناخت دانش آموزان و والدین نسبت به مزایا و معایب اینترنت و اصول کنترل و هدایت فرزندان در استفاده کاربردی از اینترنت ارایه می‌شود. این برنامه روز دوشنبه ۲۳ آذرماه جاری از …

به گزارش سازمان خبری موبنا در نخستین همایش آسیب‌های ناشی از رسانه های نوظهور، مباحثی با محوریت زمینه‌های استفاده بهینه از اینترنت، مبانی شناخت دانش آموزان و والدین نسبت به مزایا و معایب اینترنت و اصول کنترل و هدایت فرزندان در استفاده کاربردی از اینترنت ارایه می‌شود.
این برنامه روز دوشنبه ۲۳ آذرماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در هنرستان دخترانه حضرت معصومه (س) وردآورد میزبان علاقه‌مندان است.
همچنین در دومین همایش نیز ، آسیب‌های ناشی از استفاده نادرست از تلفن همراه با ارائه راهکارهایی درباره پیشگیری از این آسیب‌ها در میان جوانان بررسی می شود.
سخنران این همایش طاهره خیرخواه – کارشناس ارشد ارتباطات اجتماعی از دانشگاه تهران است که تحقیقات گسترده‌ای درباره آسیب‌های استفاده تلفن همراه در بین جوانان تهرانی، مدیریت بحران‌های ارتباطی،‌ مدیریت رسانه، فرهنگ تلفن همراه، اتصال به شبکه جهانی یا انقطاع ارتباطات میان فردی (تاثیر تلفن همراه بر ارتباطات میان فردی)، کاربردهای پیامک در ارتباطات جهانی و ارتباطات میان فردی با همکاری دکتر مسعود کوثری، دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر جوادی یگانه و دکتر محسنیان‌راد انجام داده است.
در این همایش که با مشارکت معاونت اجتماعی ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۲۲ روز سه‌شنبه، ۲۴ آذرماه ساعت ۱۰ در مدرسه راهنمایی شهید دستغیب برگزار می‌شود، همچنین پیرامون مسایل اخلاقی بلوتوث مباحثی مطرح خواهد شد.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا