بهره‌برداری بخش‌های ارایه سرویس برروی دستگاه‌های خودپرداز

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)محمود هراتیان‌نژادی – عضو هیات مدیره پست بانک – با بیان این مطلب اظهار کرد: از نظر فنی، نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مورد نیاز برای ارایه این سرویس از طرف پست بانک آماده و امکان استفاده از آن فراهم شده است؛ سال گذشته و به کمک اپراتور اول (همراه …

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)محمود هراتیان‌نژادی – عضو هیات مدیره پست بانک – با بیان این مطلب اظهار کرد: از نظر فنی، نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مورد نیاز برای ارایه این سرویس از طرف پست بانک آماده و امکان استفاده از آن فراهم شده است؛ سال گذشته و به کمک اپراتور اول (همراه اول) پایلوت این پروژه با موفقیت راه‌اندازی شد.
عضو هیات مدیره پست بانک ایران تصریح کرد: در صورتی که هر یک از اپراتورها تکنولوژی ussd2 را فعال کنند، امکان ارایه این سرویس به مشتریان آن‌ها فراهم خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر سرویس‌های بانکداری الکترونیکی قابل ارایه از طریق پیامک، در پست بانک فعال بوده و مشتریان این بانک می‌توانند تمامی سرویس‌های عرضه شده به این طریق را دریافت کنند.
هراتیان‌نژادی با بیان این مطلب که نرم‌افزار سوئیچ پست بانک راه‌اندازی شده و در حال تکمیل است، گفت: بخش‌های ارایه سرویس روی دستگاه‌های خودپرداز (ATM) به بهره‌برداری رسیده است.
وی ادامه داد: سایر بخش‌ها برای ارایه سرویس‌های متنوع بانکداری الکترونیکی مانند تلفن بانک، اینترنت بانک، موبایل بانک و غیره نیز هم اکنون روی نرم‌افزار فراز فعال بوده و خدمات قابل ارایه در این حوزه‌ها به مشتریان پست بانک ارایه می‌شود.
او درباره سرویس‌هایی که هم‌اکنون روی نرم‌افزار فراز ارایه می‌شود، خاطر نشان کرد: آخرین گزارش‌های موجود، انتقال از یک حساب به حساب دیگر تخصیص کارت بانکی به یکی از حساب‌ها و کلیه عملیات مربوط به کارت‌های بانکی، از جمله سرویس‌هایی است که در قالب بانکداری الکترونیکی به مشتریان ارایه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا