انتخاب دبیر کارگروه کمیته فیلترینگ

چهارشنبه در محل دادستانی کل کشور، کمیته فیلترینگ اینترنت تشکیل و در این جلسه، دبیر کارگروه کمیته فیلترینگ انتخاب خواهد شد.به گزارش خبرنگار ایلنا، روز چهارشنبه در محل دادستانی کل کشور جلسه ای باحضور کمیته تعیین مصادیق یا کمیته فیلترینگ اینترنت برگزار شده و درآن دبیراین کمیته انتخاب خواهد شد.بر اساس این گزارش تعیین مصادیق …

چهارشنبه در محل دادستانی کل کشور، کمیته فیلترینگ اینترنت تشکیل و در این جلسه، دبیر کارگروه کمیته فیلترینگ انتخاب خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، روز چهارشنبه در محل دادستانی کل کشور جلسه ای باحضور کمیته تعیین مصادیق یا کمیته فیلترینگ اینترنت برگزار شده و درآن دبیراین کمیته انتخاب خواهد شد.
بر اساس این گزارش تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در محیط اینترنت جهت فیلتر سایت‌های مختلف پیش از این از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می‌شد که در مردادماه سال جاری این وظیفه بر عهده دادستانی کل کشور گذاشته شد و مقرر شد جلسات این کمیته به ریاست دادستان کل کشور، هر دو هفته یکبار در محل دادستانی برگزار شود.
از وظایف این کمیته که با حضور برخی از سران سه قوه است، بررسی محتوای سایتهای اینترنتی است که درصورت وجود هرگونه مشکل و مغایرت با قوانین کشور این سایت به دستور کمیته تعیین مصادیق و از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سپس شرکت زیرساخت به عنوان متولی اینترنت کشور فیلترخواهد شد.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا