نبود اتحادیه مستقل منجر به افزایش تقلب در بازار تلفن همراه شده است

 “حسین پاینده ”  مدیرعامل شرکت پارس کامتل در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: به دلیل نبود اتحادیه مستقل برای صنف واردکنندگان و توزیع‌کنندگان گوشی تلفن همراه هر روز شاهد افزایش عرضه گوشی‌های قاچاق و تقلب فروشندگان سودجو در این حوزه هستیم. وی افزود: هم اکنون دو اتحادیه فروشندگان صوت و …

 “حسین پاینده ”  مدیرعامل شرکت پارس کامتل در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: به دلیل نبود اتحادیه مستقل برای صنف واردکنندگان و توزیع‌کنندگان گوشی تلفن همراه هر روز شاهد افزایش عرضه گوشی‌های قاچاق و تقلب فروشندگان سودجو در این حوزه هستیم.
وی افزود: هم اکنون دو اتحادیه فروشندگان صوت و تصویری ، لوازم جانبی  و دستگاه های مخابراتی و ارتباطی خود را متولی این حوزه می دانند . این در حالی که تا کنون فعالیت مفیدی در این حوزه انجام نداده اند.
در همین حال مدیرعامل شرکت فیتکو خاطرنشان کرد: بازار تلفن همراه کشور که حدود ۴۷ میلیون  سیمکارت را جذب کرده ، نیازمند اتحادیه مستقل برای فعالان این حوزه است.  روز به روز تعداد افرادسودجو در این حوزه افزایش می یابد و  این امر به ضرر مصرف کننده است.
” نصرت‌ ‌الله شریفی” ادامه داد: بیشتر کالا های موجود در بازار از اتحادیه مستقلی برخوردارند. در حالی که با گذشت ۱۵ سال از ورود این کالای ارتباطی به کشور تا کنون اتحادیه مستقلی برای این وسیله تشکیل نشده است.
وی با اشاره به بهبود شرایط فعلی و کاهش میزان تعرفه واردات خاطرنشان کرد: اگر تعرفه واردات گوشی تلفن همراه از ۲۵ به ۸ درصد برسد و مرکز تحقیق و توسعه تولید گوشی های تلفن همراه با حمایت دولت ایجاد شود، شاهد بازاری مناسب برای این کالای ارتباطی خواهیم بود.
 ۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا