۱۹۰ میلیون کاربر بانکداری همراه تا ۲۰۱۲

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از کردیت کارتگاید، امروزه تلفن های همراه به بخشی جداناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده اند و امکان ارتباط و تماس با خانواده و دوستان، دسترسی به اطلاعات، دوربین، ضبط ویدیو به شکل دیجیتال، ایمیل و دسترسی به اینترنت را فراهم می کنند.محبوبیت دستگاه های تلفن همراهی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از کردیت کارتگاید، امروزه تلفن های همراه به بخشی جداناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده اند و امکان ارتباط و تماس با خانواده و دوستان، دسترسی به اطلاعات، دوربین، ضبط ویدیو به شکل دیجیتال، ایمیل و دسترسی به اینترنت را فراهم می کنند.
محبوبیت دستگاه های تلفن همراهی که امکان پرداخت الکترونیکی و استفاده به عنوان کارت های اعتباری را دارند افزایش یافته است.
IDC اعلام کرده ۷۳ میلیون کاربر تلفن همراه از سرویس های پرداخت موبایلی و بانکداری همراه استفاده می کنند و انتظار می رود تا سال ۲۰۱۲ این رقم به ۱۹۰ میلیون کاربر برسد.
تلفن های همراه از  فرکانس های رادیویی برای خواندن اطلاعات کارت های اعتباری استفاده می کنند . 
کاربران می توانند اطلاعات کارت اعتباری را بر روی تلفن همراهشان اسکن کنند و هنگامی که در فروشگاه خرید می کنند با استفاده از تلفن همراه هزینه خرید را بپردازند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا