شرکت مخابرات ایران سرویس ویدیو درخواستی عرضه کرد

داوود زارعیان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا سرویس ویدیو درخواستی را در قالب طرح خدمات ارتباطی پیشرفته معرفی کرد و اظهار داشت: این سرویس از جمله سرویس های طرح خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت است که قابلیت های بسیاری دارد و به صورت آزمایشی در تهران فعال شده است.وی ادامه داد: سرویس …

داوود زارعیان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا سرویس ویدیو درخواستی را در قالب طرح خدمات ارتباطی پیشرفته معرفی کرد و اظهار داشت: این سرویس از جمله سرویس های طرح خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت است که قابلیت های بسیاری دارد و به صورت آزمایشی در تهران فعال شده است.
وی ادامه داد: سرویس ویدیو درخواستی در ۲۰ نقطه آزمایشی در تهران در حال تست است و پس از نمایشگاه تله کام در سطح تهران راه اندازی می شود.
به گفته مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران این سرویس در ابتدا در چهار استان فعال خواهد شد که قابلیت در اختیار قرار گرفتن تمام فیلم های تولید شده در کشور ، آرشیو صدا و سیما ، آرشیو وزارت ارشاد و آرشیو دیگر سازمان های مختلف را برای متقاضیان فراهم می کند.
زارعیان با بیان اینکه امکان پخش برنامه های زنده تلویزیونی از طریق این سرویس وجود دارد ، ادامه داد: آموزش از راه دور، زیارت از راه دور و سیاحت از راه دور از جمله سایر سرویس هایی است که از طریق VOD می توان ارائه کرد.
وی با تاکید بر اینکه سعی داریم با هماهنگی سازمان صدا و سیما محتوای کاملی را روی این شبکه داشته باشیم ، خاطرنشان کرد: یکی از روش های مبارزه با تهاجم فرهنگی در دسترس قرار دادن محتوای موردنیاز مردم است که از این طریق فراهم می شود.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا