بهای سیمکارت در بازار ثابت ماند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، بازار سیمکارت های دائمی همراه اول در هفته منتهی به ۲۸  آبان ماه با تغییر و تحول جدیدی همراه نشد و به دلیل نبود استقبال مشتریان روزهای بی رونقی را سپری کرد.به گفته فروشندگان این کالای ارتباطی، قیمت بالای سیمکارت های دائمی همراه اول باعث شده تا مشتریان ترجیح …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، بازار سیمکارت های دائمی همراه اول در هفته منتهی به ۲۸  آبان ماه با تغییر و تحول جدیدی همراه نشد و به دلیل نبود استقبال مشتریان روزهای بی رونقی را سپری کرد.
به گفته فروشندگان این کالای ارتباطی، قیمت بالای سیمکارت های دائمی همراه اول باعث شده تا مشتریان ترجیح چندانی به این نوع سیمکارت ها نداشته باشند.
در این میان تنها سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل – ام تی ان به دلیل هزینه پایین مورد خرید عموم مشتریان قرار گرفت.
افزایش تقاضا برای سیمکارت های اعتباری موجود در بازار منجر به افزایش قیمت این نوع سیمکارت ها نشد.
به گفته منابع بازاری احتمال کاهش قیمت سیمکارت های دائمی طی روزهای آینده وجود دارد چرا که مدتی است به دلیل کاهش تقاضا بازار این نوع سیمکارت ها بی رونق سپری می شود.
به گزاش خبرنگار موبنا بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت توسط همراه اول ، تالیا و ایرانسل – ام تی ان عرضه شده است که بیش از دو سوم آن اعتباری است.
۱۲۹/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا