گوشی های تقلبی به جای گوشی های اصلی فروخته می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، برخی از افراد سودجو برای دریافت سود بیشتر ، گوشی های تقلبی و چینی قاچاقی را به عنوان گوشی های اصلی در بازار عرضه می کنند.این بی اطلاعی و ناآگاهی  مشتریان از خدمات شرکت های قانونی و گارانتی های اصلی گوشی تنها مربوط به مورد فوق نشده و باعث …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، برخی از افراد سودجو برای دریافت سود بیشتر ، گوشی های تقلبی و چینی قاچاقی را به عنوان گوشی های اصلی در بازار عرضه می کنند.
این بی اطلاعی و ناآگاهی  مشتریان از خدمات شرکت های قانونی و گارانتی های اصلی گوشی تنها مربوط به مورد فوق نشده و باعث شده فروشندگان از ترفندهای مختلفی برای سوء استفاده از ناآگاهی مشتریان بهره ببرند.
چندی پیش منابع بازاری اعلام کرده بودند برخی از فروشندگان برای به روز رسانی و نصب نرم افزار گوشی های گران قیمت مبالغ بالاتری تا سقف ۳۰۰ هزار تومان دریافت می کنند.
به اعتقاد آنها به روز رسانی گوشی بهانه ای برای اخذ پول از خریداران است و این فروشندگان عملا هیچ کاری بر روی گوشی مشتریان انجام نمی دهند.
دست اندرکاران بازار تلفن همراه به مشتریان توصیه می کنند برای خرید گوشی های مورد نظر به مراکز معتبر و نمایندگی های فروش قانونی مراجعه کنند و بابت به روز کردن گوشی هزینه ای پرداخت نکنند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا