فعالان بازار: بازار تلفن همراه ایران فعلا از رکود خارج نمی شود

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به گفته مدیران شرکت های قانونی، کاهش قدرت خرید مردم و بالا بودن تعرفه واردات این کالای ارتباطی از جمله مواردی است که باعث عدم خروج از دوران رکود شده است.مدیرعامل شرکت ارکان ارتباطات عرضه کننده رسمی گوشی های نوکیا در این باره گفت: در اختیار گرفتن بخش اعظم …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به گفته مدیران شرکت های قانونی، کاهش قدرت خرید مردم و بالا بودن تعرفه واردات این کالای ارتباطی از جمله مواردی است که باعث عدم خروج از دوران رکود شده است.
مدیرعامل شرکت ارکان ارتباطات عرضه کننده رسمی گوشی های نوکیا در این باره گفت: در اختیار گرفتن بخش اعظم گوشی های قاچاق در این بازار پرهیاهو جایی برای واردات گوشی های گارانتی دار باقی نگذاشته است.
“محمود بهجت اردکانی ” افزود: استمرار کاهش قدرت خرید مردم از اواخر سال گذشته تا کنون باعث شده تا بازار این کالای ارتباطی بی رونق سپری شود.
وی ادامه داد: به موجب همین امر پیش بینی می شود تا پایان سال بازارتلفن همراه کشور همچنان بی رونق سپری شود.
در همین حال مدیرعامل شرکت پارس کامتل معتقد است از اواخر سال گذشته تا کنون  بازار تلفن همراه به دلیل کاهش چشمگیر تقاضا روزهای سردی را سپری کرده است که این بی رونقی تا پایان سال جاری نیز پیش بینی می شود.
“حسین پاینده” افزود: به موجب همین امر گوشی هایی که در میانگین قیمت ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان قرار دارند از میزان بیشترین تقاضا توسط مشتریان برخوردار بودند.
بر اساس این گزارش تحلیلگران در خارج از ایران  پیش بینی کردند بازار تلفن همراه تا پایان پاییز و اوایل زمستان با رشد همراه خواهد بود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا