گوشی بدون قفل اچ تی سی به بازار می آید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” کلاو” ،  این گوشی در ۱۱ نوامبر ( ۲۰ آبان ) سال جاری میلادی وارد بازار اروپا می شود.این گوشی را در مرحله اول شرکت اپراتوری O2 در انگلیس عرضه می کند  و در ماه دسامبر ( آذر – دی ) سال جاری میلادی شرکت …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” کلاو” ،  این گوشی در ۱۱ نوامبر ( ۲۰ آبان ) سال جاری میلادی وارد بازار اروپا می شود.
این گوشی را در مرحله اول شرکت اپراتوری O2 در انگلیس عرضه می کند  و در ماه دسامبر ( آذر – دی ) سال جاری میلادی شرکت ” وودافون” (Vodafone ) دراسپانیا ارایه می کند.
کاربران آمریکایی می توانند این گوشی را در سه ماهه اول سال آینده میلادی خریداری کنند.گوشی بدون قفل HTC HD2 بدون قرارداد با قیمت حدود ۷۴۰ دلار – که به نظر می رسید قیمت قابل قبول ومناسبی باشد – عرضه می شود.
گوشی یاد شده در ایالات متحده آمریکا  فقط  با پشتیبانی اتصال شبکه EDGE ارایه می شود.این گوشی بدون قفل فاقد قابلیت های اتصال نسل سومی ( ۳G ) است و چنانچه کاربران آمریکایی مایل به استفاده از گوشی ۳G HTC HD2 باشند ، باید تا سال ۲۰۱۰ میلادی انتظار بکشند.
شرکت “اچ تی سی ” (High Tech Computer ) درسال ۱۹۹۷ در تایوان تاسیس شد واکنون با چهارهزار و ۹۳۰کارمند  در زمینه صنعت ارتباط از راه دور (Telecommunications ) فعالیت دارد .
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا