ژاپنی ها با تلفن همراه لباس می خرند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، انتخاب و خرید لباس با استفاده از تلفن همراه در ژاپن به دلیل سهولت در حال فراگیر شدن است.شرکت KDDI به تازگی اقدام به ارایه سرویس آنلاین “EZ MyStyling” کرده است.این سرویس برای خانم ها طراحی شده و شبیه یک نرم افزار Flash …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، انتخاب و خرید لباس با استفاده از تلفن همراه در ژاپن به دلیل سهولت در حال فراگیر شدن است.
شرکت KDDI به تازگی اقدام به ارایه سرویس آنلاین “EZ MyStyling” کرده است.
این سرویس برای خانم ها طراحی شده و شبیه یک نرم افزار Flash در دستگاه تلفن همراه عمل می کند.در این فروشگاه آنلاین فروشندگان با یک مدل دیجیتالی حضور دارند که لباس ها را برای کاربران به نمایش می گذارند.
به این ترتیب کاربران می توانند میان محصولات مختلف از لباس های زیر گرفته تا پالتو و کفش انتخاب کنند.جزییات بیشتر برای هر نوع لباس همچون رنگ، اندازه و قیمت در صفحه دوم نمایش داده می شود.
این شرکت هنوز کاربردهای کاملی را که برای انتخاب لباس و گشت زنی در بخش های مختلف فروشگاه است و توسط رایانه ها امکان دسترسی به آن وجود دارد را برای تلفن همراه ارایه نداده زیرا این کاربرد نیاز به قدرت پردازش بسیار زیادی دارد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا