برای حفظ سودآوری در حوزه ICT باید فراکشوری عمل کرد

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات ، رضا تقی پور در بازدید از غرفه های ایرانی حاضر در نمایشگاه جهانی مخابرات ژنو اظهار داشت: در نمایشگاهای قبلی بیشتر برای خرید تجهیزات حضور می یافتیم اما امسال برای معرفی توانمندی های ایجاد شده در حوزه ICT کشورمان در نمایشگاه …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات ، رضا تقی پور در بازدید از غرفه های ایرانی حاضر در نمایشگاه جهانی مخابرات ژنو اظهار داشت: در نمایشگاهای قبلی بیشتر برای خرید تجهیزات حضور می یافتیم اما امسال برای معرفی توانمندی های ایجاد شده در حوزه ICT کشورمان در نمایشگاه حضور داریم.
وی گفت : برای حفظ سودآوری در حوزه ICT باید فراکشوری یا حداقل به صورت منطقه ای عمل کرد تا بتوانیم حضور خود را در منطقه تقویت کنیم.
تقی پور با اشاره به تحولات سریع حوزه ICT وعصر انفجار اطلاعات گفت :امروز دیگر ICT متعلق به حوزه ارتباطات نیست بلکه در مدیریت تمامی حوزه ها موثر و نقش آفرین است.
وی خاطرنشان کرد: برای حفظ کره زمین و ایجاد دنیایی سبز نیز باید از فن آوری ICT استفاده کرد، به عنوان مثال می توان به جای کتاب و کاغذ که از درختان برای تولید آن استفاده می شود از E-BOOK استفاده کرده تا بتوانیم ازمحیط زیست خود بیشتر محافظت کنیم.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا