سانفرانسیسکو پورتال شهری راه اندازی کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، اپل در فروشگاه نرم افزاری App Store خود نرم افزارها و کاربردهای کوچکی مناسب گوشی های آیفون و دستگاه آی پاد ارایه داده است.بر این اساس سانفرانسیسکو نیز یک ویترین یا پورتال نرم افزاری با عنوان App Showcase ارایه داده که برنامه هایی با …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، اپل در فروشگاه نرم افزاری App Store خود نرم افزارها و کاربردهای کوچکی مناسب گوشی های آیفون و دستگاه آی پاد ارایه داده است.
بر این اساس سانفرانسیسکو نیز یک ویترین یا پورتال نرم افزاری با عنوان App Showcase ارایه داده که برنامه هایی با امکان استفاده از اطلاعات دولتی را به شکل آنلاین در آدرس DataSF.org در دسترس کاربران قرار می دهد.
این ویترین دارای نرم افزاری به نام Mom Maps است که به افراد کمک می کند از آی فون برای یافتن مکان دقیق دوستان خود در سانفرانسیسکو استفاده کنند و برنامه EcoFinder نیز به افراد امکان می دهد از گوشی های هوشمند اپل برای راهنمایی افراد دیگر در زمینه بهره برداری مجدد از مواد دورریختنی استفاده کنند.
نرم افزار Routesy هم دستیابی به اطلاعات را به شکل همزمان و مستقیم در مورد مکان های عبور و مرور عمومی امکان پذیر می کند.
نرم افزار Crimespotting اطلاعاتی راجع به فعالیت های پلیس ارایه می دهد و نقشه و اعمال جنایی که در شهر روی  داده را به کاربران ارایه می دهد.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا