حضور آمریکای لاتینی ها در نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، این ۱۰ کشور با عنوان «خانه آمریکای لاتین» در نمایشگاه مستقر می شوند. به گفته «مهدی سالم» مسوول بخش بین الملل نمایشگاه، خانه آمریکای لاتین غرفه ای ۱۵۰ متری است که هر کدام از کشورهای مذکور …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، این ۱۰ کشور با عنوان «خانه آمریکای لاتین» در نمایشگاه مستقر می شوند.
به گفته «مهدی سالم» مسوول بخش بین الملل نمایشگاه، خانه آمریکای لاتین غرفه ای ۱۵۰ متری است که هر کدام از کشورهای مذکور میز خود را در آن دارند. کشورهای برزیل، ونزوئلا، آرژانتین و غیره کشورهایی هستند که به وسیله کارشناسان متخصص ایرانی که تخصص آنها آمریکای لاتین است به نمایشگاه دعوت شده اند.
درطول مدت نمایشگاه نیز هر روز درباره یکی از این کشورها توضیحاتی داده می شود و فضاهای بازرگانی آنها مورد بررسی قرار می گیرد و جلسات پرسش و پاسخ برگزا می شود. در این جلسات متخصصان ایرانی، نماینده سفارت خانه هر کشور و سفرای این کشورها هم حاضر خواهند بود.
سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از هشتم تا هجدهم مهرماه امسال در مصلی تهران برگزارمی شود.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا