ارسال پیام متنی برای رانندگان کامیون واتوبوس در آمریکاممنوع می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، این ممنوعیت به منظور جلوگیری از پریشانی و حواس پرتی رانندگان یاد شده در جاده ها و کاهش میزان تصادفات صورت می گیرد.وزیر حمل و نقل آمریکا اعلام کرد ممنوعیت ارسال پیام های متنی با استفاده از گوشی تلفن همراه برای راهبران …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، این ممنوعیت به منظور جلوگیری از پریشانی و حواس پرتی رانندگان یاد شده در جاده ها و کاهش میزان تصادفات صورت می گیرد.
وزیر حمل و نقل آمریکا اعلام کرد ممنوعیت ارسال پیام های متنی با استفاده از گوشی تلفن همراه برای راهبران قطار ( لوکوموتیو ران) ، رانندگان کامیون و رانندگان اتوبوس هایی که بین ایالات تردد می کنند ، اعمال خواهد شد.
باراک اوباما در اولین اقدام دراین زمینه فرمانی را به منظور ممنوعیت تمامی کارکنان فدرال در ارسال پیام های متنی هنگام رانندگی درماموریت های دولتی و یا استفاده از وسایل نقیله و خودروهای دولتی ممنوع کرد.
براساس آمار ارایه شده توسط وزارت حمل و نقل آمریکا ، سال گذشته میلادی برا اثر بروز تصادفات ناشی از عدم تمرکز رانندگان به دلیل استفاده از گوشی تلفن همراه هنگام رانندگی ،  5870 نفر کشته و ۵۱۵ هزار نفر زخمی شدند.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا