نرم افزار جدید برای گوشی بلک بری معرفی شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  این نرم افزارجدید با نام shoot it! Postcard Messaging App معرفی شده است.کاربران این گوشی می توانند با استفاده از قابلیت این نرم افزار جدید، تصاویر گرفته شده یا طراحی شده را از طریق گوشی ارسال کنند.کاربران می توانند با استفاده از برنامه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  این نرم افزارجدید با نام shoot it! Postcard Messaging App معرفی شده است.
کاربران این گوشی می توانند با استفاده از قابلیت این نرم افزار جدید، تصاویر گرفته شده یا طراحی شده را از طریق گوشی ارسال کنند.
کاربران می توانند با استفاده از برنامه یا نرم افزار جدید ، پیامهای ( تصویری)  شخصی شان را که ابداع کرده اند از طریق رایانامه یا پست الکترونیک ( ایمیل ) به صورت تصویری برای فرد یا افراد موردنظرشان در دیگر نقاط دنیا ارسال کنند.
این ابزار نرم افرازی درحال حاضر در فروشگاه اینترنتی Blackberry App Store بطور رایگان دراختیار کاربران قرارداده شده است.
کاربران برای استفاده از این نرم افزار به منظور ارسال پیامهای اختصاصی تصویری باید هزینه اضافی  معادل مبلغ ۰.۹۹ دلاربرای آدرس های به مقصد ایالات متحده آمریکا ، ۱.۲۵ دلار برای آدرس به مقصد انگلیس و ۱.۵۰ دلار برای آدرس به مقصد دیگر کشورهای اروپای غربی  پرداخت کنند.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا