معرفی گوشی های پرفروش نوکیا و سونی اریکسون در بازار تلفن همراه

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است تا مشتریان ترجیح به خرید این مدل  سونی اریکسون داشته باشند.گوشی ۱۲۰۲ نوکیا که با قیمت ۲۸ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد بیشترن سهم فروش را از آن خود کرد و به همین …

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است تا مشتریان ترجیح به خرید این مدل  سونی اریکسون داشته باشند.
گوشی ۱۲۰۲ نوکیا که با قیمت ۲۸ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد بیشترن سهم فروش را از آن خود کرد و به همین دلیل در لیست پرفروش ترین های نوکیا قرار گرفت.
این گوشی که در لیست گوشی های ارزان قیمت قرار دارد فاقد هرگونه امکانات پیشرفته ای همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری و حافظه بالا است.
دومین مقام پرفروش گوشی های نوکیا به مدل ۵۸۰۰ اختصاص داده شد که با قیمت ۳۱۰ هزارتومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
۵۵۳۰ نوکیا از دیگر مدل های این برند است که با قیمت فروش ۲۶۰ هزار تومان در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفته است.
گوشی C901 سونی اریکسون که  با قیمت ۲۲۵ هزار تومان در بازار به فروش می رسد مقام پرفروش ترین مدل این برند را به خود اختصاص داده است.
گوشی W902 نیز به دلیل افزایش تقاضا توانسته دومین مقام پرفروش گوشی را از آن خود کند.
این گوشی با قیمت ۲۷۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
دو مدل W508 و F350 نیز با قیمت فروش ۲۰۰  و ۱۲۰ هزار تومان  در لیست گوشی های پرفروش سونی اریکسون قرار دارد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا