رسانه‌های فعال در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تقدیرمی‌شوند

به گزارش ایلنا، درطول برگزاری جشنواره رسانه‌های مکتوب، رسانه‌های مجازی و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درایام نمایشگاه و به صورت روزانه مورد تشویق قرار می گیرند.تقدیرازرسانه‌ها شامل تقدیرازخبرنگار فعال حوزه مرتبط و یا نشریات و سایت‌هایی است که بیشترین آمار کمی و کیفی انتشار اخبار جشنواره را دارند.خبرنگاران نشریات مکتوب، خبرنگاران صدا و سیما و …

به گزارش ایلنا، درطول برگزاری جشنواره رسانه‌های مکتوب، رسانه‌های مجازی و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درایام نمایشگاه و به صورت روزانه مورد تشویق قرار می گیرند.
تقدیرازرسانه‌ها شامل تقدیرازخبرنگار فعال حوزه مرتبط و یا نشریات و سایت‌هایی است که بیشترین آمار کمی و کیفی انتشار اخبار جشنواره را دارند.
خبرنگاران نشریات مکتوب، خبرنگاران صدا و سیما و خبرنگاران خبرگزاری‌ها به صورت جداگانه و با توجه به کمیت و کیفیت اخباردرج شده مورد تقدیروتشکر قرارمی‌گیرند، یعنی درهربخش جوایز پیش‌بینی شده علاوه بر اینکه به دو یا سه خبرنگار فعال تعلق می‌گیرد، از خبرگزاری، نشریه و سایت فعال نیز در مراسم اختتامیه تقدیرخواهد شد.
اولین شماره نشریه داخلی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال منتشر شد
اولین شماره نشریه داخلی سومین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال منتشر شد.
براساس این گزارش، شماره اول ویژه‌نامه “رسانه دیجیتال” نشریه روزانه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در شانزده صفحه و به دو زبان انگلیسی و فارسی منتشر شده است.
انتشار اخباری در مورد فعالیت بخش‌های مختلف نمایشگاه، گفت و گو با مسوولان و دست اندرکاران برگزاری جشنواره درکنار نظرات کارشناسان و متخصصان فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در این شماره نشریه منتشر شده است.
همچنین گزارش‌های مختلفی از مباحث مربوط به تکنولوژی دیجیتال، نگاهی به دوره‌های گذشته نمایشگاه و نگاهی به نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال در کشورهای دیگر دنیا، مطالب طنز و کمیک استریپ با عنوان در حاشیه برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در ویژه نامه”رسانه دیجیتال” چاپ شده است.
پیش شماره دوم ویژه نامه “رسانه دیجیتال” چهارم مهرماه همزمان با نشست خبری نمایشگاه چاپ و عرضه خواهد شد.
حمایت جشنواره رسانه‌های دیجیتال از رسانه‌های کاغذی حوزه دیجیتال
بخش “رسانه‌های دیجیتال در آیینه هنر” سومین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با هدف تکریم و ارزش‌گذاری نشریات مناسب تخصصی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، اقدام به دعوت این نشریات برای حضور رایگان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال کرده است.
امسال بخش رسانه دیجیتال در آیینه هنر از نشریات تخصصی مناسب فضایی مناسب جهت معرفی در نظر گرفته شده است، که این اقدام با هدف تکریم نشریات و تقدیر از نقش آنها درفرهنگ‌سازی این حوزه صورت گرفته است.
بخش رسانه دیجیتال درآیینه هنر یکی از ۸ بخش جانبی سومین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال است که روزهای ۸ تا ۱۸ مهرماه سال جاری در مصلی بزرگ تهران و به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
وب سایت‌ها برای شرکت در جشنواره باید ابتدا ثبت شوند
تمامی وب سایت‌های شرکت کننده در سومین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال باید در” سایت ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ” ثبت نام کرده باشند.
براین اساس تحویل غرفه‌ها تنها تا پایان شهریورماه ادامه دارد و تنها شرط شرکت در نمایشگاه و دریافت غرفه برای شرکت‌های نرم‌افزاری، ثبت نرم‌افزار دردبیرخانه امور بسته‌های نرم افزاری در این مرکز است.
نحوه اختصاص غرفه‌ها به این شکل است که غرفه داران متراژ مورد نیاز خود را به مسوولان بخش‌های نمایشگاه اعلام می کنند و بعد بر اساس نوع محصولی که ارائه کرده‌اند، بررسی های مورد نظر انجام می‌شود و متراژ نهایی به غرفه آنها اختصاص داده می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا