نیازی به رعایت درج آگهی عرضه بلوک مخابرات حداقل ۷ روز قبل نیست

علی صحرایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در رابطه با عرضه بلوک ۵۱ درصدی سهام مخابرات در یکشنبه آینده که روز گذشته توسط سازمان خصوصی سازی تعیین شده اظهار داشت: روز گذشته نامه ایی با امضاء رئیس سازمان خصوصی سازی به شرکت بورس ارسال و طی آن زمان واگذاری بلوک مدیریتی مخابرات …

علی صحرایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در رابطه با عرضه بلوک ۵۱ درصدی سهام مخابرات در یکشنبه آینده که روز گذشته توسط سازمان خصوصی سازی تعیین شده اظهار داشت: روز گذشته نامه ایی با امضاء رئیس سازمان خصوصی سازی به شرکت بورس ارسال و طی آن زمان واگذاری بلوک مدیریتی مخابرات یکشنبه آینده مورخ ۵ مهرماه اعلام شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه متقاضی جدیدی وارد عرصه رقابت نشده و زمان و شرایط عرضه بیش از ۲۲ میلیارد و ۹۳۶ میلیون سهم مخابرات تغییری نکرده لزومی به رعایت درج آگهی عرضه حداقل ۷ روز قبل از عرضه نیست چرا که قیمت و نحوه واگذاری این عرضه تغییری نکرده است.
صحرایی در برابر این سئوال که آیا علاوه بر دو متقاضی خرید این بلوک یعنی کنسرسیوم اعتماد مبین و شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد، خریدار جدیدی هم وارد رقابت خواهد شد یا خیر پاسخ داد: به گفته مسئولان سازمان خصوصی سازی خریدار جدیدی در جریان عرضه سهام مخابرات نخواهد آمد .
به گزارش فارس،‌ بعد از تعویق عرضه بلوک ۵۰ درصد بعلاوه یک سهم مخابرات در ۱۸ و ۲۵ شهریور ماه ،‌سازمان خصوصی سازی بیش از ۲۲ میلیارد و ۹۳۶ میلیون سهم این شرکت را یکشنبه آینده به قیمت پایه ۳۴۰ تومان عرضه می کند تا در صورت انجام معامله بزرگترین جابجایی تاریخ بورس و خصوصی سازی رقم بخورد.
شرکت مخابرات بزرگترین شرکت دولتی با سرمایه بیش از ۴۵.۸ میلیارد تومان است که در ۱۹ مرداد سال گذشته به عنوان ششمین شرکت مشمول اصل ۴۴ به قیمت هر سهم ۱۵۰ تومان وارد بورس شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا