وب سایت ها برای شرکت در جشنواره باید ابتدا ثبت شوند

به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، بر این اساس تحویل غرفه ها تنها تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و تنها شرط شرکت در نمایشگاه و دریافت غرفه برای شرکت های نرم افزاری، ثبت نرم افزار در دبیر خانه امور بسته های نرم افزاری …

به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، بر این اساس تحویل غرفه ها تنها تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و تنها شرط شرکت در نمایشگاه و دریافت غرفه برای شرکت های نرم افزاری، ثبت نرم افزار در دبیر خانه امور بسته های نرم افزاری در این مرکز است.  
نحوه اختصاص غرفه ها به این شکل است که غرفه داران متراژ مورد نیاز خود را به مسوولان بخش های نمایشگاه اعلام می کنند و بعد بر اساس نوع محصولی که ارائه کرده اند، بررسی های مورد نظر انجام می شود و متراژ  نهایی به غرفه آنها اختصاص داده می شود. نشانی سایت ساماندهی پایگاه های اینترنتی  www.samandehi.ir است.
سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، از هشتم تا هجدهم مهرماه امسال در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود. مرکز توسعه فناوری و اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار کننده این جشنواره است.
۲۰/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا