ال جي دو گوشي جديد معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين دو تلفن همراه  جزء گوشي هاي ساده ال جي به حساب مي آيند و به شکل کندي بار و مستطيل شکل هستند.گوشي GB106 ال جي از نوع ارگونوميک و فشرده است که بدنه آن از پلاستيک بسيار با کيفيت و ترکيبي از تيتانيوم و رنگ …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين دو تلفن همراه  جزء گوشي هاي ساده ال جي به حساب مي آيند و به شکل کندي بار و مستطيل شکل هستند.
گوشي GB106 ال جي از نوع ارگونوميک و فشرده است که بدنه آن از پلاستيک بسيار با کيفيت و ترکيبي از تيتانيوم و رنگ هاي فيروزه و مشکي ساخته شده که ظاهر بسيار زيبايي به طراحي گوشي داده است.
GB106 داراي پنج  رديف کليد ، از راديو FM  صفحه نمايش ۵/۱ اينچي، بلندگو و يک گيگابايت حافظه ، ابعاد ۱۰۲ x 45 x 14,55  و باتري ليتيوم يوني ۹۵۰ ميلي آمپري است که در حال آماده باش ۴۰۰ ساعت و در حال مکالمه بيش از چهار ساعت شارژ نگه مي دارد.
GB110 دومين گوشي ساده ال جي  از صفحه نمايش ۵/۱ اينچي CSTN LCD برخوردار است و همچنين داراي راديو FM است و برخلاف GB106 گوشي GB110 داراي دوربين VGA و کارت حافظه microSD براي ارتقاي حافظه تا ۲ گيگابايت مي باشد.
اين گوشي در ابعاد GB110 ، ۱۰۳,۵ x 45 x 14,55 ميلي متر طراحي و ساخته شده و داراي باتري ليتيوم يوني ۹۵۰ مگاهرتزي شبيه GB106 است.
پيش بيني مي شود که هر دو اين دستگاه ها اواخر ماه جاري روانه بازار تلفن همراه شوند اما اطلاعات بيشتر راجع به قيمت اين دو گوشي در سايت سافت پديا منتشر نشده است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا